Vi kan godt lave ting i farver!

AlfaSlide Hardinger

Sådan arbejder vi

Vores arbejdsproces er en metode, vi har arbejdet efter i mange år. Følgende lyder måske meget stringent og formelt, men vi er i virkeligheden meget uformelle - vi synes, det er den bedste måde at arbejde sammen på.


Den indledende kontakt

Når du ringer eller skriver til os, aftaler vi gerne et møde. Mødet kan foregå i dine/jeres lokaler eller hos os, men faktisk er det ikke altid nødvendigt at mødes ansigt til ansigt for at udvikle det endelige produkt, der matcher jeres behov.

Først skal vi have afklaret de ønsker og behov, du/I har til projektet. Det gælder både funktioner og udseende. Derefter går vi i "tænkeboks" og fremsender efterfølgende et tilbud på den komplette løsning, hvor vi udspecificerer, hvordan vi har tænkt os at løse opgaven og til hvilken pris.


Arbejdet går i gangHvordan arbejder vi


Herefter får du tilsendt et aftalt antal skitser/layoutforslag, som du kan vælge ud fra. Skitserne bruges til at pejle os ind på, hvilken stil der ønskes. Vores erfaring viser nemlig, at det kan være svært at kommunikere ud. Det skal her understreges, at man ikke er tvunget til at vælge en af disse skitser, som den ser ud, når den tilsendes. Vi tilpasser selvfølgelig layoutet ud fra den respons, vi modtager fra dig som kunde.

Når vi er helt enige om designdelen, går vi i gang med at udvikle løsningen udfra de krav, der er fastsat. 

Det er hele tiden muligt at følge udviklingen, da vi naturligvis løbende sørger for at udlevere filer/udkast eller en hjemmesideadresse, hvor du kan se. hvor langt vi er nået i forløbet.


Hvad skal du som kunde gøre?

Før vi kan fastsætte de præcise specifikationer, er det vigtigt for os, at vi kender dit materiale. Det gælder både tekster, billeder, databaser, brochurer og evt. indhold fra tidligere website/projekt, som du ønsker at gøre brug af igen. Derfor er det en stor fordel, hvis du allerede i starten af projektfasen har samlet alt det materiale, du gerne vil have brugt på dit nye website, i din brochure, eller hvilket produkt du nu skal have fremstillet.

Det er også vigtigt, at du afklarer din målgruppe samt det budskab, du ønsker at sende.

Uanset om dit projekt drejer sig om et website eller et grafisk produkt, har du formentlig ofte set noget et andet sted, der minder om det, du gerne vil have. I så fald kan det være en god hjælp, hvis du f.eks. sender os webadresser til andre sider eller kopier af brochurer o.l., som du synes, vi skal lade os inspirere af. Vi laver dog ikke kopier af ting, der findes i forvejen, både fordi der er rettigheder at tage hensyn til, men også fordi, vi tror på individualitet og unikke løsninger.